Idah -

Sömnlöshet


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-11 @ 03:41:00 •••••••••••••••••••••••••••

Ännu en natt då jag inte kan somna, man måste bara älska sömnlösa nätter. Jag ligger just nu i sängen och överväger om jag kanske borde ta en sömntablett, men jag hoppar nog det i kväll också. Min fästman ska upp och jobba om ca 2,5 timmar, är jag fortfarande vaken då så tänkte jag ordna frukost till honom. Snäll flickvän jag är, allt för honom. <3

Idag står det städning och möjligtvis tvättning på schemat, beror på när jag somnar och hur länge jag sover. Annars får jag ta tvättningen på lördag i stället. I kväll kommer en vän hit, vi har planer på att dra ut och göra staden osäker. Nåja, puss och kram på er så länge.


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback