Idah -

Sprakande färger!


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-21 @ 13:36:00 •••••••••••••••••••••••••••

God eftermiddag läsisar! :D

Om 45 min ska jag traska bort till busshållsplatsen och bege mig bort mot centrum och inta möte.
Jag har precis fixat klart mig, med smink och så. Jag sminkar inte mig så ofta nu för tiden, men det är ju underbart med alla dessa färger och att ha en sminkpalett som man kan leka hej vilt med och använda fantasin. Awseome! Jag är ju en person som är helt galen i färger, jag hade inte klarat mig i en svart/vit värld. Haha! :P Dagens outfit kommer upp senare, ni måste ju få se mina underbara och älskade byxor. Har lagt upp dom innnan, men inte så ni har fått se dom i verkligenheten eller på mig. Dom är sprakande kan jag lova, love it!








 


kommentarer
Postat av: cazandra

fan så snygg du är Idah!

Svar: Du är snygg my dear! :)
idahahlback.blogg.se

2013-01-21 @ 18:18:49
Postat av: Stella

snyggt sminkat! :D

Svar: Tack så jätte mycket! :)
idahahlback.blogg.se

2013-02-09 @ 18:51:09
URL: http://stellicious.blogg.se/

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback