Idah -

Zumba


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-10 @ 20:09:18 •••••••••••••••••••••••••••
Hej på er läsisar!
 
Jag har haft en helt fantastisk dag, mamma hämtade upp mig vid 13 tiden och då begav vi oss till oskarström för att hälsa på syster Alexandra och umgås. När vi hade begett oss precis svängt av E6:an så uptäckte jag att jag hade glömt min mobil på Alex hatthylla, KLANT som jag är. Så det var bara att åka tillbaka och hämta den, hehe. Efter det så var det inte lönt för mig att åka hem, så mamma körde mig in till centrum. Där mötte jag upp Edita och hade en fantastisk kväll med zumba. Jag har aldrig provat på det innan, men har velat göra det i flera år. Så det var verklign uppskattat, jobbigt och svårt men otroligt roligt. Detta var första gången men absolut inte sista. Dock så hade jag det väldigt jobbigt med min astma och fick ta små pauser. Men nästa vecka så börjar jag med att gå ut och gå en timme varje dag, sedan blir det att träna på gymmet (fick desutom en prova på vecka idag), sedan kör jag gärnet på zumba igen. Jag rekomenderar verkligen er som inte varit på zumba innan att prova på det och skaka lite rumpa. HAHA! :D 
 
Nu är jag precis hem kommen och har tagit tag i att packa upp kläderna och rensa kattlådorna, nu ska jag göra lite mat och sedan blir det till att ta det lugnt resten av kvällen i min ensamhet. Min fästman är och jobbar på bob och slutar inte förens ca 01 i natt. Kanske sätter mig och fortsätter fixa och trixa med min syster design, det jag har gjort hittils är verkligen awesome. Jag är lika spänd som hon på att få se slutresultatet, hehe.
 
Puss och kram på er!
 
 

kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var en trevlig dag Ida, långkörning ;) Kul du hade kul på Zumba, eller vad det hette, :) Älskar dej <3

2013-01-10 @ 20:55:17

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback