Idah -

Blev erbjuden...


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-06-26 @ 12:41:00 •••••••••••••••••••••••••••
Fick ett samtal i morse från Katrinebergs folkhögskola i Vessigebro, blev erbjuden en plats hos dom i höst. (Folkhögskolan i Halmstad som jag sökte in till är en filial till Katrineberg) Jag ringde tillbaka för en liten stund sedan och gav beskedet att jag tyvärr fick tacka nej. Pendlandet kommer inte att hålla i längden, och det vet jag till 99,9 %. Jätte tråkigt verkligen, men det ligger nästan 5 mil här ifrån. Jag kommer behöva gå upp senast 05 på morgonen och ha en massa byten i pendlandets gång. Det känns inte särkilt lockande eller hållbart i längden, f*n också... Får hålla tummarna att jag kommer in till nästa höst i stället, kommer kännas som en evighet dit dock. 
 


(dålig cam bild)
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback